Wywieszono w terminie: od 7.10.2021 r. do 21.10.2021
Annopol dn. 04.10.2021 r.
Oś. 6220.20.4.2021
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Annopola, działając na art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), oraz art. 73, art.. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.), zawiadamia
•wszczęciu postępowania administracyjnego, w związku ze złożonym w tut. Urzędzie wnioskiem z dnia 13.09.2021 r. (data wpływu: 20.09.2021 r.) przez firmę: Invest PV 5 Sp. z o.o. Al. W. Rożdzieńskiego 1A, 20 - 404 Katowice w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia w zakresie zmian parametrów planowanej inwestycji: Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 178, 180 i 181 w obrębie Grabówka - Kolonia, gm. Annopol, pow. kraśnicki, woj. lubelskie, z dnia 16.07.2020 r. znak: Oś. 6220.3.10.2020 zmienionej decyzją z dnia 5.03.2021 r. znak: Oś. 6220.18.12.2020 oraz przeniesionej na rzecz Invest PV 5 Sp. z o.o. decyzją z dnia 31.08.2021 r. znak: Oś. 6220.20.1.2021.
•zmiana obejmuje następujące parametry: Ilość paneli fotowoltaicznych wyniesie do 8000 szt. oraz moc pojedynczego panela wyniesie do 1000 Wp. Obszar zajęty po inwestycję oraz całkowita moc instalacji nie ulegają zmianie.
•o przekazaniu złożonego wniosku wraz z dokumentacją do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kraśniku, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie Wydział Spraw Terenowych V w Kazimierzu Dolnym oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska uwzględniającym łącznie uwarunkowania, o których mowa w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2021, poz. 247j.t. zpóźn. zm.).
Wszystkie zainteresowane strony mogą zapoznać się z dokumentami sprawy, składać uwagi i wnioski w formie pisemnej, elektronicznej i ustnej, w terminie 14 dni od daty publicznego obwieszczenia. Z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Annopolu ul. Rynek 1, 23-235 Annopol, nr pokoju 15 w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godz. Od 7.30 do 15.30.
Otrzymują:
1.Tablica ogłoszeń w miejscu realizacji przedsięwzięcia -Grabówka
2.Gmina Gościeradów: BIP, tablice ogłoszeń
3.a/a -Tablica ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Annopolu oraz BIP
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Gościeradów