Aktualności

Zawiadomienie Starosty Kraśnickiego

 

Starosta Kraśnicki

Al. Niepodległości 20

23-204 Kraśnik

Kraśnik, dn. 26.11.2024 r.

Gn.683.1.221.2024

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

 

 

            Starosta Kraśnicki prowadzi postępowanie administracyjne na podstawie art. 12 ust. 4a, 4f i 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 311), w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość gruntową stanowiącą działkę nr 1077/1 o pow. 0,0489 ha, która powstała z podziału działki nr 1077, położonej w obrębie Księżomierz Dzierzkowska, gm. Gościeradów o nieuregulowanym stanie prawnym (art. 113 ust. 6 u.g.n.).

            Wydzielona działka została przeznaczona na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z decyzją Starosty Kraśnickiego Nr 3/2024 z dnia 16 maja 2024 r. Znak: Ab.6740.11.4.2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa drogi gminnej publicznej oznaczonej jako DG01 wraz z budową/przebudową infrastruktury  towarzyszącej w m. Księżomierz Dzierzkowska”.

            Informuję, że w przedmiotowej sprawie został powołany biegły rzeczoznawca majątkowy celem sporządzenia operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości. Po zgromadzeniu materiału dowodowego, organ odrębnym pismem powiadomi o tym strony postępowania.

            Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572). Dotychczasowi właściciele lub następcy prawni ww. nieruchomości są uprawnieni do czynnego udziału w postępowaniu w charakterze strony, mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją w przedmiotowej sprawie, zgłaszać żądania i dowody oraz składać wyjaśnienia na piśmie, w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kraśniku, Al. Niepodległości 20 (pokój 413), w godzinach pracy urzędu.

            Zgodnie z art. 36 § 1 Kodeku postępowania administracyjnego - dalej k.p.a. wskazuje nowy termin załatwienia sprawy do dnia 31 stycznia 2025 r. Z uwagi na konieczność zgromadzenia materiału dowodowego oraz umożliwienia stronom zapoznania się z nim, niemożliwe jego zakończenie w terminie wskazanym w art. 12 ust. 4g ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

            Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia tj. Wojewody Lubelskiego za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.

 

                                                                                                                                              Z up. Starosty

                                                                                                                                              Renata Kuś

                                                                                                                                              Kierownik Wydziału

                                                                                                                                              Gospodarki Nieruchomościami

                                                                                                                                             

Otrzymują:

1.        Wójt Gminy Gościeradów

2.                 2.         aa.

 

 

Załączniki:

Klauzula dotycząca ochrony danych osobowych.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane RODO)- (Dz. Urz. UE L z 2016 r. Nr 119, s. 1 z późn. zm.)  informuje się,  że:

Administrator:

1        Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Kraśnicki z siedzibą: 23-204 Kraśnik, Al. Niepodległości 20

Inspektor Ochrony Danych:

2        Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych- adres poczty elektronicznej e-mail:  abi@powiatkrasnicki.pl  adres do korespondencji:  Al. Niepodległości 20,  23-204 Kraśnik

Cel i podstawy przetwarzania:

3        Dane osobowe będą przetwarzane  w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze)- w związku z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

Odbiorcy danych osobowych:

4        Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

Okres przechowywania danych osobowych:

5        Pani/Pana dane będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, przez okres niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

Prawa osób, których dane dotyczą:

6        Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także w przypadkach przewidzianych prawem- prawo do ich usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania /Rozdział III RODO- Prawa osoby, której dane dotyczą/.

7        Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana odbywa się niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

Informacja o wymogu podania danych osobowych:

8        Podanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów obowiązującego prawa  jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie dobrowolne.

 

Ponadto informuję, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 RODO.                                                                    

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.11.2024 r.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 listopada 2024 15:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dominika Bratejko
Ilość wyświetleń: 219
26 listopada 2024 15:28 (Dominika Bratejko) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 listopada 2024 15:27 (Dominika Bratejko) - Dodanie załącznika [gn.683.1.221.2024_zawiadomienie.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
26 listopada 2024 15:27 (Dominika Bratejko) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)