Aktualności

Ogłoszenie o sprzedaży wozu asenizacyjnego - unieważnione z powodu braku ofert

1

Gościeradów, dnia 27.01.2015 r.

Znak sprawy: ZP 271.II.3.2025  

 

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY

wozu  asenizacyjnego

I. SPRZEDAJĄCY:

Gmina Gościeradów

23-275 Gościeradów

Gościeradów Ukazowy 61

tel. (15) 838-11-05

 

II. PRZEDMIOT SPRZEDAŻY

Przedmiotem sprzedaży jest wóz asenizacyjny, rok produkcji 1984, pojemność 6 tys. litrów, uszkodzony zbiornik, oś i koła po wymianie (w załączeniu dokumentacja fotograficzna).

Wszelkie dodatkowe informacje na temat przedmiotu sprzedaży można uzyskać pod nr tel. 533 566 795

Przedmiot sprzedaży można obejrzeć na bazie magazynowo sprzętowej przy Urzędzie Gminy Gościeradów od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu (nr tel. jak wyżej).

 

III. CENA WYWOŁAWCZA

  Cena wywoławcza wynosi 4 000,00 zł brutto.

 

IV. SPOSÓB  SPORZĄDZENIA OFERTY

1.    Oferta ma być sporządzona w formie pisemnej, na formularzu będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

2.    W ofercie należy podać cenę brutto  za zakup przedmiotu ogłoszenia, która nie może być niższa niż cena wywoławcza. Oferty zawierające cenę niższą  niż cena wywoławcza zostaną odrzucone.

3.    Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najwyższą ceną brutto.

4.    W przypadku wpływu dwóch lub więcej ofert z taką samą najwyższą ceną Sprzedający wyznaczy termin i miejsce licytacji pomiędzy Oferentami, którzy złożyli dane oferty
(o czym oferenci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo).

5.    Oferta jest ważna przez 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

1.      Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61, 23-275 Gościeradów, I piętro, pokój nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 5 lutego 2025 r. do godz. 1200.

2.      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Sprzedaż wozu asenizacyjnego”

3.    Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 5 lutego 2025 r. o godz. 1215  w Urzędzie Gminy Gościeradów, w pokoju nr 6.

4.    W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłynął do Sprzedającego  do dnia 05.02.2025 r. do godz. 12.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania  powyższego terminu  ma data i godzina wpływu oferty na adres wskazany w pkt 1, a nie data jej wysłania.

5.   Oferta po złożeniu nie podlega zmianie.

6.   Każdy Oferent może złożyć tylko jedna ofertę w postępowaniu. 

 

VI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

1.    Po wyborze oferty Kupującemu zostanie wystawiona faktura VAT.

2.    Kupujący jest zobowiązany zapłacić (przelewem na konto Sprzedającego) kwotę nabycia przedmiotu postępowania zgodnie z terminem podanym na fakturze.   

3.    Wydanie przedmiotu postępowania nastąpi w siedzibie Sprzedającego, protokołem zdawczo-odbiorczym, niezwłocznie po zaksięgowaniu na koncie Sprzedającego należności za fakturę.   

4.    Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zakupu, Sprzedający  wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert.

5.    Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

1.    Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

 

 

Zdjęcia

2
3
4

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.01.2025
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Maziarczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 stycznia 2025 14:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Maziarczyk
Ilość wyświetleń: 214
06 lutego 2025 11:06 (Ewa Maziarczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 stycznia 2025 14:09 (Ewa Maziarczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 stycznia 2025 14:03 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [1-formularz_oferty_-_za_nr_i.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)