Zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro do 31.12.2020 r.

Przetarg nieograniczony na „Remont drogi gminnej nr 108531L Dzierzkowice Podwody – Suchodoły – Liśnik Duży na dł. 0,9 km

  1. I.  NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina  Gościeradów

Adres: Urząd Gminy Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61, 23-275 Gościeradów.  

tel.                  15 838 11 05

e-mail:                        poczta@goscieradow.pl

www:              http://www.goscieradow.pl/

                                      

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 tys. euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.) zwanej dalej ustawą Pzp.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU I CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej nr 108531L Dzierzkowice Podwody – Suchodoły – Liśnik Duży na dł. 0,9 km”.
  2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:

1)     Roboty przygotowawcze:

  1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,90 km,
  2. Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania do 10cm – 1 475,00 m2,
  3. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 4 500,00 m2.

2)     Roboty ziemne i odwodnieniowe:

  1. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi (oczyszczenie rowów przydrożnych)– 182,50 m3.

3)     Roboty nawierzchniowe:

  1. Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – 4 500,00 m2,
  2. Warstwa wyrównawcza AC 11 W 50/70, gr. warstwy 3,00 cm – 337,5 t,
  3. Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70, gr. warstwy 3,00 cm – 4 500,00 m2,

4)     Roboty wykończeniowe:

  1. Utwardzenie poboczy warstwą kruszyw łamanych frakcji 0/63mm na szerokości 1,0 m i gr. warstwy 10,00 cm – 1 536,00 m2.
  2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, uproszczona dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Oznaczenie zgodnie z CPV

-     45000000-7  Roboty budowlane

-     45110000-1  „Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne”

-     45200000-9  Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

-     45230000-8  „Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu”

-     45233000-9  Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.

  1. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez Wykonawcę posiadającego stosowane doświadczenie i potencjał wykonawczy.
  2. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia
    7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
  3. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
  4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 lub 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny
    i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale „Kryteria oceny ofert” (sekcja XV SIWZ).
  5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.
  6. Obowiązek, o którym mowa w pkt. 11 dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  7. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącej załączniki Nr 8 SIWZ.
  8. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ.
  9. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
  10. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Termin zakończenia robót ustala się do dnia 30 września 2019 r.


POZOSTAŁE INFORMACJE W ZAŁACZONYCH DOKUMENTACH

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.06.2019
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych i ochrony danych osobowych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Maziarczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 czerwca 2019 17:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Maziarczyk
Ilość wyświetleń: 1095
10 lipca 2019 16:54 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [2bip.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 czerwca 2019 14:48 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [info_z_otwarcia_droga.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 czerwca 2019 17:24 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [8_wzor_umowy_droga_suchodoly_lisnik.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)