Zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro do 31.12.2020 r.

Przetarg nieograniczony na „Uzupełnienie infrastruktury rekreacyjnej i społeczno-kulturalnej w Wólce Gościeradowskiej"

  1. I.  NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina  Gościeradów

Adres: Urząd Gminy Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61, 23-275 Gościeradów.  

tel.                  15 838 11 05

e-mail:                        poczta@goscieradow.pl

www:              http://www.goscieradow.pl/

                                      

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 tys. euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.) zwanej dalej ustawą Pzp.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Uzupełnienie infrastruktury rekreacyjnej i społeczno-kulturalnej w Wólce Gościeradowskiej” na działce nr 1/10w obr. Geodezyjnym Wólka Gościeradowska, wchodzące w skład projektu „Kompleksowa rewitalizacja Gminy Gościeradów” dofinansowanego w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
  2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 3 etapach:

1)     Etap I: Wykonanie placu P1 i placu P2: roboty ziemne z niwelacją terenu pod plac, formowanie i zagęszczenie nasypów, plantowanie i obrabianie na czysto skarp, dostarczenie i rozścielenie ziemi urodzajnej pod trawnik, wykonanie trawników siewem na gruncie;

2)     Etap II – Wykonanie placu zabaw  Pz: roboty ziemne z niwelacją terenu pod plac zabaw, formowanie i zagęszczenie nasypów, plantowanie i obrabianie na czysto skarp, dostarczenie i rozścielenie ziemi urodzajnej pod trawnik, wykonanie trawników siewem na gruncie, doposażenie urządzeń placu zabaw (zestaw: zestaw zabawowy z drabinką, wieżą z dachem 1 spad, wieża z dachem 2 spad., zestaw do gry w kółko i krzyżyk, trap; zestaw: drabinka i zjeżdżalnia; zestaw: drabinka do zjeżdżalni i przeplotnia łańcuchowa; zestaw drabika na podest, wieża i dach 2 spadowy, zjeżdżalnia; bujaki: piesek, skuter, konik, słonik, samochodzik; huśtawka ważka; huśtawka metalowa podwójna; huśtawka metalowa "bocianie gniazdo"; karuzela krzyżowa czteroramienna; piaskownica; ławka metalowa z oparciem 6 szt.); wykonanie ogrodzenia placu z siatki ocynkowanej na słupkach stalowych z cokołem betonowym (wys.ogr.1,5m) – 120mb; wykonanie ogrodzenia terenu z siatki ocynkowanej wys.1,5m na słupkach stalowych – 340mb; wykonanie piłkochwytów wys.3,0m z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych – 120mb; wykonanie murku oporowego z betonowych elementów prefabrykowanych na fundamencie betonowym – 110mb;

3)     Etap III – Altany, ciągi pieszo-jezdne, stanowiska wędkarskie, nasadzenia, ławki, kosze, wzmocnienie grobli:  wykonanie 3 altan ogrodowych z grillem A1, A2, A3 (wg. projektów); wykonanie i utwardzenie kruszywem ciągów pieszo-jezdnych (odc. 4-5, 1-2, 2-3, 4-1 wg. projektów); wykonanie 15 stanowisk wędkarskich z betonowych elementów prefabrykowanych z uzupełnieniem tereny kruszywem; nasadzenie parkowych drzew liściastych 150szt, drzew iglastych 150 szt., krzewów iglastych 300szt, dostarczenie i montaż 25 ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych i drewnianymi siedziskami z oparciem, 25 ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych i drewnianymi siedziskami bez oparcia, 10 koszy z  prefabrykatów żelbetowych z wkładem ze stali; wzmocnienie skarpy grobli płytami betonowymi ażurowymi 300m2.

  1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa, uproszczona dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 1 niniejszej SIWZ.

 

 POZOSTAŁE INFORMACJE W ZAŁACZONYCH DOKUMENTACH

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.07.2019
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych i ochrony danych osobowych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Maziarczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 lipca 2019 14:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Maziarczyk
Ilość wyświetleń: 1714
19 września 2019 11:39 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [ogloszenie9_wolka.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 września 2019 10:18 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [zaw_o_wyborze_zpo_27192019_bip.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 sierpnia 2019 14:37 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [info_z_otwarcia_9.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)