Zamówienia publiczne poniżej 30 000 euro do 31.12.2020 r.

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę laptopów dla nauczycieli/uczniów nie mających warunków technicznych do uczestnictwa w kształceniu zdalnym

Gościeradów, 26.05.2020 r.

ZPO.271.II.3.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Gościeradów zaprasza do składania ofert w zakresie: zakupu i dostawy laptopów dla nauczycieli/uczniów nie mających warunków technicznych do uczestnictwa w kształceniu zdalnym.

 

Zamawiający:

Gmina Gościeradów:

Gościeradów Ukazowy 61,

23-275 Gościeradów,

Telefon kontaktowy:              15 8381105 wew.424, 408

e-mail:                                     informatyk@goscieradow.pl, magdalena.majcher@goscieradow.pl

Osoby do kontaktu:               Stanisław Kurz, Magdalena Majcher  – w godzinach 8:00 -15:00 od poniedziałku  do piątku

 

1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Wspólny słownik zamówień (kod CPV):  CPV: 30213100-6  komputery przenośne

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 30 komputerów przenośnych (laptopy)  wraz z oprogramowaniem dla nauczycieli/uczniów nie mających warunków technicznych do uczestnictwa w kształceniu zdalnym.

 

2.Wymagania sprzętowe:

 

30 komputerów przenośnych o parametrach:

Laptop  - 30 szt. fabrycznie nowe 

Nazwa komponentu

Wymagane minimalne parametry

Procesor  

Intel Core i3 lub Intel Core i5.

Wydajność

 

Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wynik 3400 punktów PassMark CPU Mark (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net ) – wydruk ze strony należy dołączyć do oferty, wydruk z dnia składania oferty).

Pamięć RAM  

8 GB DDR4

Typ dysku twardego  

SSD M.2

Dysk twardy  

Min. 240 GB

Przekątna 

15,6”

Typ matrycy

Z powłoką przeciwodblaskową (matowa) 

Rozdzielczość

Min. 1366x786

Waga wraz z akumulatorem

Maksymalnie 2 kg

Typ karty graficznej

Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej.

Kamera

Wbudowana w ramkę ekranu

Dźwięk

Wbudowany głośnik, mikrofon

Komunikacja

LAN 10/100/1000 Mbps, wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth, 1 x Ethernet RJ-45, Interfejsy: min 2 x USB 3.0/3.1, wewnętrzny czytnik kart pamięci, wbudowane gniazdo słuchawkowe lub combo (mikrofon + słuchawki), wbudowana kamera, 1 x HDMI

Urządzenia wskazujące

TouchPad, klawiatura QWERTY

Zainstalowane oprogramowanie

Windows 10 PRO (wersja instalowana fabrycznie (nie dopuszcza się upgreadowania niższych wersji) wraz z partycją recovery). Licencja na system operacyjny musi być bezterminowa i nieograniczona terytorialnie.

Dopuszczalny Windows 10 PRO EDU.

Wyposażenie dodatkowe do każdego zestawu – razem po 30 szt.

Mysz  bezprzewodowa

Optyczna lub laserowa mysz bezprzewodowa (rozdzielczość min. 1000 dpi, 3 przyciski), baterie do każdej sztuki myszy

Zestaw słuchawkowy

Obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku

Gwarancja

Minimum 24 miesięcy 

 

Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych

 

3.Płatności:

Płatność na rzecz Wykonawcy zostanie zrealizowana w terminie 30 dni kalendarzowych, po podpisaniu protokołu odbioru i przedstawieniu faktury VAT.

 

4.Termin wykonania zamówienia:

Usługa będzie realizowana w ciągu 15 dni roboczych od podpisania umowy.

 

5. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

a)        posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

b)       znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej

c)        posiadają zdolność techniczną lub zawodową

 

6. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej na adres: informatyk@goscieradow.pl

w temacie wpisując: „Zakup i dostawa laptopów dla nauczycieli/uczniów nie mających warunków technicznych do uczestnictwa w kształceniu zdalnym

Jako załączniki należy dołączyć:

1) Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania)

2) Szczegółowy wykaz sprzętu oraz jego parametrów do oferty złożonej do zapytania Ofertowego (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania) wraz z wydrukiem ze strony http://www.cpubenchmark.net ) – z dnia składania oferty. wydruk w postaci pdf.

3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3

 

7. Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferta powinna być przesłana pocztą elektroniczną na adres informatyk@goscieradow.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2.06.2020r.do godz. 12.00. Oferty przesłane po ww. terminie nie będą brane pod uwagę.

 

8. Kryteria Oceny Ofert:

Cena brutto – 100 %.

  1. W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:
    Otrzymane punkty = (cena najniższa spośród złożonych ofert/cena badanej oferty ) x 100 %
  2. Cena podana przez Oferenta w formularzu ofertowym zawiera także koszty dostawy na adres Zamawiającego.
  3. Jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera niższą cenę.

 

9. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia prowadzonego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy.

 

10. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gościeradów – Gmina Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61, 23 – 275 Gościeradów
  • Inspektorem Ochrony Danych jest Jarosław Czerw, adres e-mail: iod@goscieradow.pl, adres do korespondencji: Gościeradów Ukazowy 61, 23 – 275 Gościeradów
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia: zakup i dostawa laptopów dla nauczycieli/uczniów nie mających warunków technicznych do uczestnictwa w kształceniu zdalnym (ZPO.271.II.3.2020)
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;

−     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Samodzielne stanowiska

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.05.2020
Dokument wytworzony przez: Informatyk
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Stanisław kurz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 maja 2020 13:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Stanisław Kurz
Ilość wyświetleń: 947
04 czerwca 2020 11:14 (Stanisław Kurz) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 maja 2020 13:40 (Stanisław Kurz) - Dodanie załącznika [wzorumowy2605zal4.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 maja 2020 13:38 (Stanisław Kurz) - Dodanie załącznika [oswiadczenie2605zal3.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)