Gościeradów, dn.20.07.2022
ZS: I.042.1.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie DIAGNOZY CYBERBEZPIECZEŃSTWA w ramach projektu pn. „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT- EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
I. Zamawiający
Gmina Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
NIP 715-18-63-553
REGON 830409643
II. Tryb postępowania
III. Kody CPV
72800000-8 Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 Usługi audytu komputerowego
79212000-3 Usługi audytu
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu pn. „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina.
Diagnoza musi być przeprowadzona przez osobę posiadającą certyfikat uprawniający do przeprowadzenia audytu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.
Wykaz certyfikatów uprawniających do przeprowadzania audytu:
Diagnoza musi być przeprowadzona w zakresie określonym w Regulaminie Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina, opublikowanego na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem https://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-qmina oraz zgodnie z zapisami umowy o powierzenie grantu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do przedmiotowego Regulaminu „Formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa”.
Jednostka poddana diagnozie: Urząd Gminy Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61,
23-275 Gościeradów
Ilość pracowników: 30,
Ilość komputerów: 35,
Ilość serwerów: 2,
Ilość pozostałych urządzeń podłączonych do sieci: 15
Ilość serwerowni: 1
Ilość adresów zewnętrznych: 8
V. Zakres obowiązków wykonawcy
VI. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
VII. Warunki udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- Posiadają potencjał techniczny i osobowy niezbędny do wykonania zamówienia,
- Posiadają doświadczenie w wykonywaniu audytów wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Wykonawca złoży w tym zakresie dokumenty potwierdzające wykonanie minimum 2 takich audytów w okresie 2 lat poprzedzających złożenie oferty lub wykonanie minimum 1 audytu/diagnozy w ramach konkursu „Cyfrowa Gmina”
- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego, wg kryteriów: spełnia — nie spełnia.
- Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VIII. Wymagane dokumenty do złożenia wraz z ofertą
IX. Sposób przygotowania oferty
X. Miejsce i termin składania oferty
Oferta winna być złożona do 28.07.2022 r. do godziny 12:00:
- osobiście w sekretariacie urzędu gminy pok. 19
lub
- drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61,
23-275 Gościeradów,
lub
- na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP Zamawiającego /Urzad_Gminy_Goscieradow/SkrytkaESP, podpisaną podpisem elektronicznym
lub
- pocztą elektroniczną na adres email: oferty@goscieradow.pl podpisaną podpisem elektronicznym
lub
- za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności poprzez zakładkę „OFERTY”.
W przypadku oferty pocztą elektroniczną, na składającym ofertę spoczywa obowiązek potwierdzenia/sprawdzenia wpływu (dotarcia oferty), można to zrobić telefonicznie lub poprzez e-mail.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
XI. Ocena ofert
a) Jedynym kryterium oceny ofert (100%) będzie cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym zapytaniu, wynikająca z oferty cenowej sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Cena za wykonanie zamówienia obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia
b) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową tj. najniższą cenę brutto.
c) W przypadku gdy w postępowaniu zostaną złożone dwie lub więcej ofert z jednakową ceną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z tymi Wykonawcami lub wezwania do złożenia ofert ponownych.
d) Zamawiający nie będzie odrzuci ofertę jeżeli:
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze oferty zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego oraz wysłana e-mailem do Wykonawców którzy złożyli oferty.
XIII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XIV. Dodatkowe informacje
- zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty i bez podania przyczyny, o czym poinformuje niezwłocznie Wykonawców
- wezwania Wykonawców do wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących informacji zawartych w ofercie
- zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert
3. Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela: p. Stanisław Kurz, e-mail: informatyk@goscieradow.pl, tel. 15 838 11 05 wew. 424 lub 502 759 980.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Gościeradów