Gościeradów, dnia 03.06.2019 r.
Znak sprawy: ZPO 271.II.8.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.)
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Gościeradów
23-275 Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
tel. (15) 838-11-05, fax. (15) 838-11-40
Zaprasza do składania ofert
na świadczenie usług Inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji Projektu pn.
„Kompleksowa rewitalizacja Gminy Gościeradów”
realizowanego w ramach RPO WL na lata 2014-2020.
- I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi i zasadami wiedzy technicznej podczas realizacji zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja Gminy Gościeradów” obejmującego wykonanie niżej wymienionych inwestycji:
a) Zadanie Nr 1 - Zmiana sposobu użytkowania budynku byłego posterunku policji na Centrum Kultury w Gościeradowie z jego rozbudową polegającą na dobudowie, zmianie konstrukcji dachu oraz budowie infrastruktury technicznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania tego budynku na działce nr 182 położonej w obr. geodezyjnym Gościeradów Folwark;
b) Zadanie Nr 2 - Uzupełnienie infrastruktury rekreacyjnej i społeczno-kulturalnej w Gościeradowie, na części działek nr 71/1, 72, 73/2 w obr. geodezyjnym Gościeradów Folwark:
c) Zadanie Nr 3 - Uzupełnienie infrastruktury rekreacyjnej i społeczno-kulturalnej w Wólce Gościeradowskiej, na części działki nr 1/10 w obr. Wólka Gościeradowska.
- Wykonawca pełnił będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. Wykonawca będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
- Główne obowiązki Wykonawcy to:
a) zapoznanie się z posiadanymi przez Zamawiającego dokumentami dla inwestycji;
b) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wszystkich trzech zadań w ramach inwestycji,
c) pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji i rękojmi.
- Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący zał. nr 2 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się do dnia 30.11.2021 r.
- Planowany okres świadczenia usługi dla poszczególnych części (zgodnie z harmonogramem projektu):
- dla Zadania Nr 1 - od lipca 2019 r. do listopada 2021 r.
- dla Zadania Nr 2 - od lipca 2019 r. do grudnia 2019 r.
- dla Zadania Nr 3 - od września 2019 r. do grudnia 2020 r.
- W przypadku przedłużenia terminu zakończenia realizacji inwestycji obowiązki Inspektora będą trwały do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji.
- III. WARUNKI UDZIAŁU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią do realizacji zadania osoby które posiadają wymagane prawem odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o danej specjalności oraz należą do właściwej izby zawodowej.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, a także oryginał oświadczenia o podjęciu obowiązków pełnienia funkcji Inspektora nadzoru. Powyższe dokumenty należy złożyć dla wszystkich branż.
IV. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY
- Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do jej podpisania.
- Wszelkie poprawki dokonane w treści oferty przed jej złożeniem musza być opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Brak podpisu spowoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.
- W ofercie należy podać cenę ryczałtową netto, kwotę podatku VAT i cenę ryczałtową brutto za wykonanie zadania.
V. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJACYM
- Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o udzielenia wyjaśnień dot. niniejszego zapytania i załączników do niego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Pytania lub prośby o wyjaśnienia muszą być sformułowane na piśmie i przesłane na adres Zamawiającego lub droga mailową na adres: ewa.maziarczyk@goscieradow.pl
VI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61, 23-275 Gościeradów, I piętro, pokój nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia: 11.06.2019 r. do godz. 1400.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
Nazwa i adres wykonawcy
(dopuszcza się odcisk pieczęci)
Gmina Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
Zapytanie ofertowe
na świadczenie usług Inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja Gminy Gościeradów”
Nie otwierać do dnia 11.06.2019 r. do godz. 1415
|
- 3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11 czerwca 2019 r. o godz. 1415w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Gościeradów, pokój nr 21.
- 4. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłynął do Zamawiającego do dnia 11.06.2019 r. do godz. 14.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty na adres wskazany w pkt 1.
5. Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone.
- 6. W przypadku złożenia oferty zawierającej błędy lub braki, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienie oferty w terminie 2 dni od wezwania.
- 7. W przypadku nie uzupełnienia dokumentów lub nie złożenia wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 6 oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY
- Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
- Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę spełniającego wymagania określone w zaproszeniu.
- Cena podana w ofercie ma obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto (z VAT). W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi cyfrowo i słownie za wiążącą Zamawiający uzna wartość podaną słownie.
- W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy je złożyli, do złożenia oferty dodatkowej.
VIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą zgodnie ze wzorem —Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.