Zamówienia publiczne poniżej 30 000 euro do 31.12.2020 r.

Zapytanie ofertowe na "Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Gościeradów w roku szkolnym 2019/2020"

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Gościeradów

23-275 Gościeradów

Gościeradów Ukazowy 61

tel. (15) 838-11-05

 

Zaprasza do składania ofert

 

Dowóz  uczniów  do  szkół  na terenie Gminy Gościeradów

w roku szkolnym 2019/2020

 

 

I.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu oraz odwozu uczniów do i ze szkół ZPO w Gościeradowie oraz PSP w Liśniku Dużym własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób.
  2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części obejmujące dwie trasy:

 

Część I – trasa Nr 1 :

Gościeradów Kolonia (przystanek PKS)  – Salomin – Marynopole – Wólka Gościeradowska – Gościeradów Folwark (szkoła),  Razem 38 km czyli 2 x 19 km – dowóz i odwóz 73 dzieci* + 1 opiekun.

* z uwagi na to, że uczniowie wsiadają i wysiadają na różnych przystankach liczba uczniów
 w autobusie nie powinna przekroczyć maksymalnie 54 dzieci jednorazowo.

 

Część II – trasa Nr 2 :

Gościeradów Folwark (Maziarka) – Gościeradów Os. Zachód – Gościeradów Folwark (szkoła) – Liśnik Duży Kolonia – Liśnik Mały – Liśnik Duży (szkoła) – Suchodoły – Liśnik Duży (szkoła)

Razem 52,5 km, czyli 2 x 24,1 km dowóz i odwóz 71 dzieci* (+ 1 opiekun) i 4,3 km odwóz dzieci do Gościeradowa Folwarku

* z uwagi na to, że uczniowie wsiadają i wysiadają na różnych przystankach liczba uczniów
 w autobusie nie powinna przekroczyć maksymalnie 40 dzieci jednorazowo.

 

Podane odległości mają charakter przybliżony. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wraz
z Zamawiającym ustali dokładną długość poszczególnych tras dowożenia.

 

3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zadania. Ocena i wybór oferty odbywać się będzie osobno dla każdej części.

 

 

II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA                                                                  

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. przyjmując organizację roku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 roku, Nr 46, poz. 432 z późn.  zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 ze zm.).

 

  1. III.  WARUNKI UDZIAŁU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW  

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

  1. Posiadają wymagane prawem odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
  • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o posiadaniu ww. uprawnień – zał. nr 2 do niniejszego zapytania Licencje na wykonanie transportu drogowego wybrany wykonawca składa przed podpisaniem umowy.
  1. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
  • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego – zał. nr 2 do niniejszego zapytania. Wykaz posiadanych środków transportowych wybrany wykonawca składa przed podpisaniem umowy.
    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował (co najmniej jednym) autobusem przystosowanym do przewozu osób i posiadającym liczbę miejsc siedzących nie mniejszą niż: dla Części I – 54 osób, dla Części II – 40 osób.
    • W przypadku składania ofert na obie części Wykonawca nie może wykazywać tych samych pojazdów.
    • Pojazdy do przewozu dzieci muszą spełniać wymagania techniczne dla autobusów określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 w sprawie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby pojazdy przeznaczone do realizacji zadania posiadały ważny przez cały okres trwania umowy przegląd techniczny. 

3.  Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie
    o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia zawodowe – zał. nr 2 do niniejszego zapytania.

4. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia wymaganych warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania.

 

POZOSTAŁE INFORMACJE W ZAŁACZENIU

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.07.2019
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych i ochrony danych osobowych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Maziarczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 lipca 2019 11:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Maziarczyk
Ilość wyświetleń: 1068
30 lipca 2019 15:21 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [zaw_o_wyborze_dowoz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 lipca 2019 11:38 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [umowa_dowozenie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 lipca 2019 11:37 (Ewa Maziarczyk) - Dodanie załącznika [2_oswiadczenie_wykonawcy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)