Gmina Gościeradów
Adres: Urząd Gminy Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61,
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
fax : 15 838 11 40
e-mail: poczta@goscieradow.pl
www: http://www.goscieradow.pl/
II. NAZWA ZAMÓWIENIA
1. Rodzaj zamówienia: dostawy
2. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
3. Numer sprawy: ZPO.271.4.2017
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (t j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zwanej dalej ustawą oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części również „SIWZ”) mają zastosowanie przepisy ustawy.
Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w niniejszym postępowaniu stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz.459 ze zm.), jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
Wszystkie określenia i pojęcia użyte w tekście SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, o ile nie zostały odrębnie zdefiniowane, posiadają znaczenie określone w aktach prawnych i dokumentach przywołanych w treści SIWZ.
IV. OPIS PRZEDMIOTU I CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1) 34110000-1 Samochody osobowe,
2) 34120000-4 Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób.
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi:
- gwarancja na części mechaniczne bez limitu przebiegu kilometrów minimum 2 lata
- gwarancja na powłokę lakierniczą bez limitu przebiegu kilometrów minimum 2 lata
- gwarancja na perforacje nadwozia bez limitu przebiegu kilometrów minimum 10 lat
licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 2 lata, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale „Kryteria oceny ofert” (sekcja XVI SIWZ).
V. POWIERZENIE WYKONANIA ZAMÓWIENIA PODWYKONWACOM
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców,
2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego
o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia - do dnia 20 listopada 2017 r.
Zamawiający, na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy Pzp, informuje, że najpierw dokona
oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została
oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu
oraz spełnia warunki działu w postępowaniu.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
VIII. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.),
2) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 PZP, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania,
3) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Pozostałe informację w załączonych dokumentach.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Gościeradów